Ergens hier zag ik laatst een Duitse F die dit ook had, deze had alleen de F knipperlicht units er nog in zitten. Die combi vond ik erg mooi en dan had die ook nog eens een Trophy lip. Dit is niet mijn ding.
Jup inderdaad een gewone F voorbumper met TF-lampen. Daarnaast lijkt het anders door de donkere (of verkeerde lichtinval??) grills. Het kenteken is op het schuine deel van de bumper geplaatst.
Ik wil niet vloeken maar ik krijg er een beetje het Barchetta gevoel bij
De "punten" van de TF lampen steken verder uit dan de F lampen met als gevolg dat de bumper in zijn geheel verder naar voren is gekomen. Daardoor lijkt de onderkant verder naar binnen te vallen.