BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Storing in centrale vergrendeling/alarm? (18/03/04)
  • Johan V

    Storing in centrale vergrendeling/alarm? (18/03/04)

    door Johan V » wo maart 24, 2004 9:57 am

    Ik snap het niet helemaal.....

    Mijn MGF gaat nog wel op slot, maar niet op het dubbele slot, en bovendien zie ik de knipperlichten niet oplichten bij het op slot gaan.
    Nu heb ik al gelezen (in het Duits) dat dat waarschijnlijk komt omdat een van de deuren niet goed dicht zit.

    Nu heb ik ze allemaal geprobeerd, en ze zitten ECHT goed dicht, maar nog steeds geen knipperende knipperlichten bij het op slot gaan......

    Wat is dit nu weer??
    Een kapotte sensor in een deur/klep??

    Weten jullie wat?
    Is het ernstig?

    Ik hoop nog snel van jullie te horen.
    ------------------Reply ErikB ----------------------
    Een defekte microswitch komt inderdaad nog wel eens voor.....

    Controleer voor alle zekerheid ook het kofferdeksel
    Misschien eerst de zekering herstellen (en vnl. er de oorzaak van vinden).... misschien zijn beiden wel gerelateerd

    ------------------Reply JohanV----------------------
    Was net een beetje te donker, ik kijk morgen nog ff.....

    Maar het komt dus vaker voor....het kan toch nu geen kwaad??
    Het alarm staat nu toch wel aan?
    Het lampje gaat gewoon na een tijdje knipperen zoals het hoort....
    Alleen zie ik het lampje niet de eerste paar seconden snel knipperen?

    Maar ik dacht ook aan een kapotte sensor.....
    Bedankt voor je gerustellende antwoord.

    ------------------Reply ErikB----------------------
    Het alarm is ingesteld, uitgez. de perifere sensor of het volumetrische alarm en het mechanisme die de deurpinnen onbruikbaar maakt.

    ------------------Reply JohanV ----------------------
    Ik laat er van het weekend wel ff naar kijken......

    Zou dit dan misschien gerelateerd kunnen zijn aan die defecte zekering, beschreven in dat andere topic?

    ------------------Reply JohanV ----------------------
    Was dus gerelateerd....

    Zekering vervangen, kortsluiting opgelost, en hij ging weer normaal op slot!!!! TOPPIE!!!

    Bedankt voor de info!
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten