door Janmgf » ma jul 25, 2011 10:19 pm
Als je de plaat boven de radiateur losmaakt en omhoog trekt zie je dat er op de radiateur pennen zitten die in rubber bussen zitten. Aan de onderkant van de radiateur zitten dezelfde pennen. Je kan de radiateur gewoon omhoog tillen.
Wel eerst de 2 koelslangen losmaken.
Als je iets van doppen hebt om de koelslangen af te dichten verlies je weing koelvloeistof. Na het plaatsen van de nieuwe radiateur en het aansluiten van de slangen kan je de radiateur weer vullen.
Succes ermee

MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.