je hebt dan wel gelijk, maar hier gaat het over 2 gaatjes van 5cm, waar ik schuim heb tegen gespoten, niet in (een paar ml, meer niet). Ik ga trouwens zelden varen met mijn F.
Feit is wel dat je dit NOOIT in carrosserietoepassingen mag gebruiken inderdaad (bv. in A-stijl etc als demping), daar bouwschuim een te sterke uitzettingscoëficient heeft, die de carrosseriedelen kan laten vervormen. Voor die toepassingen bestaat er carrosserie-isolatieschuim (ik ga geen merk noemen)
Nogmaals, daar waar ik het gebruikte is ook verre van ideaal, maar het is wel al 10 jaar dicht, je ziet het niet, en het gaf me nog geen problemen.