4-2-1, Daytona en mill eliminator besteld, (sportcat had ik nog liggen) en vandaag is het pakketje al in Bxl transit (TNT).
Verder nog een K&N besteld en dan maar sleutelen
Nu heb ik een vraagje, wat doe je met de uitlaatluchtklep aan de rechtse kant? Afkoppelen uiteraard maar ik heb eens ergens gelezen dat er twee manieren zijn om dit te doen. Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn die de klus al eens geklaard heeft...
Ik bereid me al voor op geschaafde kneukels en van tijd gespierde taal




