BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
werk aan de winkel
  • pablo_o2
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON vr jan 07, 2011 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON Zoersel, België

    werk aan de winkel

    door pablo_o2 » do jul 14, 2011 4:33 pm

    Oke, ik heb maar ineens de knoop doorgehakt en een mailtje naar Mike Satur gestuurd :roll: .
    4-2-1, Daytona en mill eliminator besteld, (sportcat had ik nog liggen) en vandaag is het pakketje al in Bxl transit (TNT).
    Verder nog een K&N besteld en dan maar sleutelen :D
    Nu heb ik een vraagje, wat doe je met de uitlaatluchtklep aan de rechtse kant? Afkoppelen uiteraard maar ik heb eens ergens gelezen dat er twee manieren zijn om dit te doen. Er zal waarschijnlijk wel iemand zijn die de klus al eens geklaard heeft...
    Ik bereid me al voor op geschaafde kneukels en van tijd gespierde taal :devil-(
    2002 Mgf Trophy
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: werk aan de winkel

    door Andros » do jul 14, 2011 10:13 pm

    *Meldt zich*

    Dat ding rechts is erg makkelijk. Het kabeltje trek je zo los, is een rubberen aansluiting. Even een kort spijkertje in rammen dat ie afgesloten is en uit de weg vouwen/knopen etc. Heb ook pas een Daytona onder m'n TF liggen en buiten de negen jaar roest is het een klusje van niks :)
    De nachtspotter!
  • pablo_o2
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON vr jan 07, 2011 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON Zoersel, België

    Re: werk aan de winkel

    door pablo_o2 » vr jul 15, 2011 2:03 pm

    Pakketje vandaag aangekomen :D ziet er allemaal mooi uit. De lasnaden vanbinnen zijn ook mooi glad.
    Effe alles bekijken en dan aan de slag.
    Paul.
    2002 Mgf Trophy
  • pablo_o2
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON vr jan 07, 2011 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON Zoersel, België

    Re: werk aan de winkel

    door pablo_o2 » za jul 16, 2011 6:02 pm

    Bedankt voor de info Andros.
    2002 Mgf Trophy
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: werk aan de winkel

    door Steffie » di jul 19, 2011 12:07 pm

    Ik heb mijn Blue Flame ingeleverd bij de spuiter. Schijnt ook wel gespierde taal gebruikt te hebben. Maar hangt er nu strak onder.

    Waar ik alleen spijt van heb is dat ik het hitteschild niet heb vervangen door een mooi rvs schild. Zit er aan te denken om het originele hitteschild te verkleinen.

    Ach, en werk aan de winkel blijft er toch. Is het niet nodig dan is het altijd nog leuk.
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: werk aan de winkel

    door BlackFox » di jul 19, 2011 2:31 pm

    RVS hitteschild is idd een fameuze opknapper, heb dit zelf ook.
    Dat standaard asbesten onding ziet echt niet uit.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: werk aan de winkel

    door Bruno » di jul 19, 2011 7:47 pm

    Die standaard asbestdingen blijven altijd gewoon zitten hoor. Het RVS spul wordt er gewoon bovenop gemonteerd, want een hittebestendige functie heeft dat geperforeerde RVS ding uiteraard niet, enkel maar voor de looks wordt dit gemonteerd, en ja, t'ziet er veel beter uit.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten