Het gaat dan vooral om de toe instellingen.
Stuurgevoel mag wat actiever zijn, ook wat stabieler bij remmen liefst. En lift off overstuur mag ook thuis blijven
Hij moet gewoon stevig en veilig aanvoelen, heb nu soms het gevoel dat dat niet het geval is.
Ik dacht dat ik het nu op +5' voor en +5' achter heb staan, maar ben niet zeker. Denk dat ik binnenkort voorste stuurfusee ga veranderen en dan nog eens laat uitlijnen met laser gedoe.
Heb wel dit kunnen vinden:
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/su ... acking.htm
http://www.mgf.ultimatemg.com/group1/fa ... g_data.htm



