door Kasper » do jun 23, 2011 10:49 pm
Als de boutgaten exact op dezelfde plaats zitten, waarom inderdaad niet hergebruiken? Zit er nog iets meer aan vast?
Ik hoor je alleen over links en rechts, niet over in het midden. Daar zit een versteviging in de Krafthouse die ook afsteunt aan de onderzijde van de bumper, ook daar moet je een verbinding maken. Een splitter wordt door de lucht en de luchtdruk die zich boven de splitter opbouwd omlaag geduwd. Hij moet dus goed vast zitten en is het meest effectief als hij echt recht staat.
En zitten er twee boutverbindingen op iedere plaats, gebruik ze allebei. (Je wilt een splitter niet met 150km/h verliezen!) Zeker nog met een goede borging tegen het loslopen van de moertjes. Gebruik dan liefst RVS A2-A4 boutjes die je vanaf de onderzijde indraait, dus de draad naar boven zodat deze bij het raken van drempels e.d. niet beschadigen.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel