BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Montage KH splitter
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Montage KH splitter

    door Ian » do jun 23, 2011 7:31 pm

    Remco heeft me vandaag de splitter geleverd waarvoor nog eens bedankt!


    Heb de splitter al proper een laagje gegeven en ben ik op het net de handleiding aan het lezen. Er staat op dat er bouten normaal geleverd waren, maar die heb ik niet. Nu zat ik naar de onderkant van mijn F (mistlamp versie) bumper te kijken en ik merkte daar 4 schroeven al op. Kan ik deze gewoon uitdraaien en hergebruiken voor mijn splitter?

    De 4 schroeven die in de bumper steken zijn 2 links en 2 rechts (zelfde locatie van de splitter).
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Montage KH splitter

    door RemcovanKuilenburg » do jun 23, 2011 9:22 pm

    Ik denk dat je 3 gaten moet gebruiken en de andere drie niet. Het ligt er een beetje aan hoe ver je hem naar voren of naar achteren gaat plaatsen. Maar Bruno ed kunnen er meer over vertellen.

    Graag gedaan en leuk je even irl gezien te hebben en zeker ook je F. Nog even de raampjes stellen en hij is top. Heel veel plezier met de splitter.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Montage KH splitter

    door Ian » do jun 23, 2011 9:27 pm

    Inderdaad, leren elkaar beter weer kennen hierbij! Spijtig van het weer natuurlijk!

    Bedankt voor de info!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: Montage KH splitter

    door Kasper » do jun 23, 2011 10:49 pm

    Als de boutgaten exact op dezelfde plaats zitten, waarom inderdaad niet hergebruiken? Zit er nog iets meer aan vast?
    Ik hoor je alleen over links en rechts, niet over in het midden. Daar zit een versteviging in de Krafthouse die ook afsteunt aan de onderzijde van de bumper, ook daar moet je een verbinding maken. Een splitter wordt door de lucht en de luchtdruk die zich boven de splitter opbouwd omlaag geduwd. Hij moet dus goed vast zitten en is het meest effectief als hij echt recht staat.
    En zitten er twee boutverbindingen op iedere plaats, gebruik ze allebei. (Je wilt een splitter niet met 150km/h verliezen!) Zeker nog met een goede borging tegen het loslopen van de moertjes. Gebruik dan liefst RVS A2-A4 boutjes die je vanaf de onderzijde indraait, dus de draad naar boven zodat deze bij het raken van drempels e.d. niet beschadigen.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten