Deze morgen echter toen ik de auto na 2 dagen stilstaan startte was het wel even schrikken, opeens had ik een 3 cilinder
De motor draaide dus super onregelmatig met af en toe een knal in de uitlaat....
Na een halve minuut ofzo ging hij op 4 cilinders over, maar was het nog niet super.
Even stilgelegd en opnieuw gestart, ging ook vrij moeizaam maar draaide al bij al redelijk normaal.
Weggereden en niks aan de hand...
Nu heeft hij nog wel eens last gehad van een ochtendhumeur dat 'ie even wat ruwer draait bij starten na lang stilstaan, maar zo erg heb ik nog nooit meegemaakt.
Ook als 'ie goed op temperatuur is wilt 'ie stationair wel eens wat onregelmatig draaien, dat de toerenteller lichtjes beweegt.
En dan is er nog steeds een koelvloeistoflek, de koelvloeistof hangt nog steeds onder de versnellingsbak en verdwijnt heel traag uit het reservoir.
Nu dacht ik dat ik wel een hele tijd op geen problemen hoefde te rekenen...


