is het nou gewoon een MGf kwaal of is er iets te doen aan het feit dat als er een beetje regen valt en de wegen nat zijn je helemaal krankjorem wordt van een gilende Vsnaar elke plas en afremmen begint dat ding te piepen'
heb al van alles geprobeerd een nieuwe snaar van die speciale anti slip spray strakker zetten enzo maar niks wil helpen ik heb gewoon airco loos een snaartje van de dynamo naar de motor.
maar vind de plaatsing ook een beetje raar zo naast het wiel al het spat water van je wiel gaat over die snaar heen hoord daar soms nog een kap te zitten mischien die ik dan mis?
Ja, daar zit normaal een soort mat bij de F om dat juist te voorkomen (behalve als je garage die weghaalt en niet terugsteekt, zoals bij mij). Je kan ook de plastiek variant zoeken van een TF, die beginnen zo niet te rotten van de regen