



MGF schreefColonCoen schreefColonMGF schreefColonCoen schreefColonDaar doe ik nooit aan, rij liever in die tijd
Op de foto ziet jou F er anders behoorlijk mooi gepoest uit![]()
MGF
Dat is waar, maar voor een foto moet de auto er ook even netjes uitzien
In die tijd had je ook weer kunnen rijden![]()
MGF

Coen schreefColonMGF schreefColonCoen schreefColonMGF schreefColonCoen schreefColonDaar doe ik nooit aan, rij liever in die tijd
Op de foto ziet jou F er anders behoorlijk mooi gepoest uit![]()
MGF
Dat is waar, maar voor een foto moet de auto er ook even netjes uitzien
In die tijd had je ook weer kunnen rijden![]()
MGF
Wie zegt dat ik de auto zelf heb gewassen? Misschien heb ik het overbuurjongentje wel een stuiver (2.27 eurocent) gegeven

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.