Mocht je van je F een een ongeleid projectiel willen maken moet je de waardes van Coen aanhouden
Als je de F te laag hebt staan is hij lager en dichter bij de grond (wat positief is) maar de vering wordt er ook
slapper van dus alle voordelen van het laag zijn worden meteen opgeheven (wegligging is zelfs minder dan op de normale hoogte). Bovendien slijten je banden scheef, raak je vaker de grond maar ziet het er idd leuker uit
Als je lager wilt investeer dan lowering knuckles. Voor €160,- heb je ze en je dealer kan ze in 2 uurtjes plaatsen. Tolerantie op het hydragassysteem is 1cm; 33cm is 3,6cm te laag dus ver buiten tolerantie.
Je F zal er niet van kapot gaan (afhankelijk van de drempels dan hè

) maar ik denk niet dan de voordelen tegen de nadelen opwegen (ik heb alle 3 de situaties zelf op mijn F gehad) Met de lage instelling is vooral de opposite lock veel moeilijker te stoppen door het extra "hellen" mocht je in de slip raken (en dat doe je een keer)