




j.reuvers schreefColonHoi,
De punten in de verdelerkap zijn gewoon door de jaren heen weggebrand. De rotor vertoont vooraan bij het kopervlak kleine gaatjes in de hars.
Vandaag nieuw set gekocht van Beru. Morgen maar eens monteren.
MMMmm vreemd eigenlijk dat er loctite aanzit dan, want dit is de eerste rotor af fabriek. ( er staat in stempeltje in met bouwjaar die indentiek is met dat van de F zelf.
mvg
Jeroen





Op naar het volgende probleem 



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.