


Rick schreefColonDe stekkers zijn hetzelfde.
Voor de schakelaar zou ik op eBay kijken.






Ultimate schreefColonLedjes in je knoppen vervangen is nog best een klusje, die moeten namelijk gesoldeerd worden.
Ik heb het laten doen, heb nu rood licht in de raam en mistverlichtling knoppen en groen bij de rest van mijn verlichting.
Echt een upgrade


ttdesign6 schreefColonDe knoppen van je MKI console van de ramen kan je het best meenemen naar je MKII console. De MKII knoppen passen niet op de MKI stekker. (althans bij mij niet) Bij de rest van de knoppen was de een wel plug and play, de andere weer totaal niet en heb ik die op maat moeten maken. Ik vraag me inderdaad ook af of er verschil in bouwjaren zit.
Ik postte hier laatst dat ik de draad kwijt was van welke stekker nu op welke knop hoorde, omdat ik juist dacht dat het heel makkelijk was. Achteraf bleek dat ik alles goed had opgeschreven maar de stekkers dus echt gewoon anders waren.
Ook moet je je middentunnel iets aanpassen om het nieuwe console erin te krijgen. Dit is trouwens heel simpel.


BlackFox schreefColonSpuiten en wrappen is inmiddels zo origineel niet meer, dus ben benieuwd


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.