Foto:

Hier de puntjes op de stekker die ik bedoel. Waardoor er maar één type knopje op past.

Dan heb ik nog het volgende. Er is in mijn F aardig wat met kabeltjes geknutseld waarvan er een aantal gewoon in de auto bungelen. (spiegels, lampje voor en-achterbak, alarm voor en-achterbak)
Als ik in het kastje kijk van de zekeringen valt mij het volgende op: Je ziet een dikkere kabelboom lopen en daarnaast nog 3 kabeltjes. Een, oranje, blauwe en een zwarte. Deze zijn boven in het zekeringpaneel ingestoken behalve de zwarte, die bungelt los met wat tape eromheen. Kan iemand mij vertellen waarvoor deze kabel dient? Net als de oranje en blauwe die wél aangesloten zijn. Ik wil nu eens al die mankementen wat stroom betreft de wereld uit helpen, want dat hoort niet bij zo'n mooie F.
Hier ook wat foto's:







