Vooral doordat ik zo slim ben geweest om de volledige remklauwen los te koppelen...
In het begin kreeg ik het boeltje niet ontlucht, uiteindelijk toch goed gekregen, maar toen trok de auto naar links bij hard remmen.
Daarna nog een paar keer ontlucht en sindsdien is het een tijdje goed gegaan.
Totdat ik tijdens een stevige rit last kreeg van piepende remmen tijdens het rijden, het gepiep verdween zodra ik de rem aanraakte. Auto remde echter nog steeds stabiel rechtdoor.
Nu heb ik sinds een paar dagen weer last dat 'ie ook onstabiel remt bij hard remmen...
Linkervelg wordt ook vuiler dan de rechter heb ik de indruk, maw een slepende remklauw vrees ik.
Wat kan ik nu het beste doen?
Revisiesetje kopen en zelf reviseren?
Gereviseerde remklauwen van ebay nemen? Is dat wat te vertrouwen?
Optie tot betere remklauwen die evengoed ook met de standaard 240mm schijven werken?
Of gezien iedereen hier met AP's rijdt, iemand nog een setje goede remklauwen liggen?
Lijkt mij ook beter om meteen links en rechts te vervangen om verdere onbalans te voorkomen?
Andere opties mogelijk om dit probleem te verhelpen?
Heb vooral schrik voor het ontluchten na mijn vorige flater
Loont het zich dan ook om ineens de oude rubberen leidingen te vervangen door verse? (stalen is helaas geen optie wegens keuring...)



