De kabel is niet gebroken, ik kan deze strak trekken.
Onder de voorbumper liggend en ook door het gaas kijken zie ik dat de zwarte behuizing niet meer goed vast zit. Een bout is losgetrilt vermoed ik zo.
Maar nu.. Ik heb al wat gelezen hier over het openen via de onderkant of via het gaas.
Ik kan alleen de windhaak bewegen, maar de pin niet.
Ook met meer handen erbij van broer en pa die de klep indrukken en aan de kabel trekken wilde niet lukken.
Na een half uur puzzelen en gokken hoe het zit ben ik maar gestopt.
Wat ik nog graag zou hebben zijn een paar detail foto's van het slot bij een geopende voorklep. En een foto van de pin en de windhaak die aan de voorklep zitten.
Dan heb ik ook een idee wat er daar nog zit aan onderdelen.
't Is me te lang geleden om dat gedetailleerd voor te kunnen stellen.






