




RalphDuncan schreefColonheb je al gemeten of je spanning hebt op de claxon zelf (onder de 'motorkap') ?

RalphDuncan schreefColonheb je al gemeten of je spanning hebt op de claxon zelf (onder de 'motorkap') ?




ErikB schreefColonEn als je geen multimeter hebt, kan je het alarm activeren (zelfde set claxons): alarm op, koffer openen, klep vooraan openen: BINGO
)

RemcovanKuilenburg schreefColonLetten jullie even op de punten en komma's ed? Het leest een beetje erg lastig.
zou het daarom zijn dat mijn claxon niets meer doet?? 


ErikB schreefColon- Wielen en stuur mooi rechtuit zetten.
- Rotary coupler goed bestuderen hoe ie in het midden staat, anders ga je hem na montage stuk draaien.
PS. Remco heeft gelijk: een verzorgd topic leest eens zo makkelijk. Verzorgde topics resulteren in een vlot forum.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.