door Bruno » za mei 07, 2011 1:22 am
Hoi beste forummembers,
Gewoon even de vraag om technische vragen in eerste instantie op het forum te plaatsen en niet in per direct in mijn mailbox te droppen. Dagelijks ben ik tegenwoordig bijna een uur bezig met allerhande MG gerelateerde vragen te beantwoorden/lezen via PB en/of mail, terwijl deze even goed op het forum kunnen gepost worden (daar dient het forum tenslotte voor). Ik ben uiteraard geen helpdesk.
Gewoon een oproep dus, om jezelf eerst af te vragen of de vraag inderdaad niet gewoon ook in algemeen/technisch kan, i.p.v. in Bruno's mailbox. Andere vragen die wel ter mijner adres alleen kunnen, mogen nog wel uiteraard en zal ik met plezier beantwoorden, maar jullie begrijpen hopelijk ook, dat ik dus wat moet snoeien in mijn MG mail/PB verkeer, want dit is echt niet leuk meer.
Als het forum openenen steeds een opgave wordt, zijn we immers verkeerd bezig.
Hopelijk hebben jullie hier begrip voor
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer