Ik ga binnenkort beginnen met de kop weer in elkaar zetten. Alleen de vraag is wat er tussen het bovengedeelte van de kop en ondergedeelte moet. Er zit geen pakking tussen. Is het de bedoeling om het koud op elkaar te zetten?











Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.