en dan nog met het dak open ook
nu heb ik het gevoel dat er veel wind binnenkomt zelfs als ik maar 60a80
rijdt
of hoe die dingen ook heten???
,en ja mijn ramen waren heel naar boven gedraaid.









Edgecrusher schreefColonNooit gehad op de F...




Kasper schreefColonPetje, shawl, goede jas.


BlackFox schreefColonOf beide, als het buiten rond het vriespunt is

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.