


etienne schreefColonvaker komt het voor dat hij bij de flexibele pijp inscheurt mischien dat het bij jou het geval is


etienne schreefColonja dat is een goede optie mits je geen airco hebt want als ik mij niet vergis zit de airco in de weg


RemcovanKuilenburg schreefColonAls je flex stuk kapot is hoef je zeker geen spruitstuk te vervangen. Wel even kijken welk type spruitstuk je hebt ivm het nieuw bestellen flex stuk. (4 schroeven of 6)
Het is trouwens eenvoudig zelf te doen als je bouten en moeren maar niet te vast gerot zitten. Die van mij was nog geen 15 min en klaar. (bouten gingen gemakkelijk los)




Murphy schreefColonAl moest ik de bouten eraf knabbelen maar dat loste ik toch zeker zelf op.
€350,- in geen 350 jaar




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.