Wij hadden van te voren niet ingeschreven en we zijn ook nog niet lid van de MGCCH dus hebben we maar aangesloten bij een MGF die we tegen kwamen vlak bij het begin punt, we hebben 4,5 uur in de auto gezeten!
In de Scénic is het erg leuk als je van heel erg overhellen houdt maar natuurlijk mis je dan heel erg het open rijden en de strakke wegligging.
Toch hebben we erg genoten en was het na afloop erg gezellig, een leuke eerste kennismaking met de MG Car Club Holland.
MGF



