







Blue Trophy schreefColonWij hebben hem ook, en werkt prima, binnen paar minuten is hij op goede hoogte. Niks mis mee.
Ik kan me voorstellen dat als je meerdere MG’s hebt, dan een professionele pomp beter is, maar voor 1 a 2 x per jaar, Voldoet deze prima.
Kijk maar eens naar de reacties bij de verkoper onder zijn feedack, ze zijn daar allemaal zeer positief over.
De Hydragas kopen wij hier: http://www.sussexclassiccar.co.uk/shop_ ... 6792068557

Bruno schreefColonEn hoe ben je zeker dat je niet lucht mee in het systeem blaast in het begin. Tja, met een steen kan je ook een nagel in een plank slaan, maar gegarandeerd sla je wel eens op je vingers of is het nageltje krom geslagen...

Bruno schreefColonEn hoe ben je zeker dat je niet lucht mee in het systeem blaast in het begin. Tja, met een steen kan je ook een nagel in een plank slaan, maar gegarandeerd sla je wel eens op je vingers of is het nageltje krom geslagen...




Blue Trophy schreefColonHet is heel simpel, we hebben allemaal wel eens onze verwarming bij moeten vullen thuis. Voordat je de wartel vast draaid, zet je het water al open en de lucht verdwijnt, en zodra er water komt draai je de wartel vast.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.