Hoe demonteer ik die zwart box boven de ronde trommel?
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of kan ik gewoon aan de slag?
Volgens mij is dat het filterhuis van de ventilatie





vanspeed schreefColonJawel, die heb ik dus vorige week nog in m'n handen gehad na een rhd naar lhd conversie (die nog niet helemaal is afgerond qua onder de motorkap).
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.