--------------------------Reply van Bruno V------------------------------
Ik dacht dat de Trophy glimmend zwarte lichten had, ik ben het eigenlijk zelfs bijna zeker.
--------------------------Reply van Johan V-------------------------------
Is het al gelukt, het het spuiten?
Ik wil het door de tijd ook nog gaan doen, en ik hoor graag hoe het het makkelijkst te doen is....
--------------------------Reply van Sander-------------------------------
Ik had andere gehaald op de sloop zodat ik het op het gemak kon doen.
Ik had deze BRg gespoten maar dat zag er niet strak genoeg uit IMO
Nu ga ik voor zwart maar moet het dus weer schuren... Als ik weer zin heb ga ik verder
b]--------------------------Reply van Johan V--------------------------------[/b]
Dat is ook een idee zeg.....gewoon oude halen op de sloop.....
Zijn geen andere leuke onderdelen te vinden op de sloop?
(voor mij van belang: andere pook-knop en een zwarte raamlijst voor binnen)
b]--------------------------Reply van Sander--------------------------------[/b]
Ik heb UKC www.mgfnl.nl ze mee laten nemen naar de beurs in houten. Marten (UKC) kan je van vanalles voorzien tegen leuke prijzen. Gewoon even laten weten wat je zoekt en zodra hij het heeft laat hij het weten. De komplamp reflectoren hebben me 30 euro voor 2 gekost. Die omlijsting staat gewoon op zijn site. Bij "conversies". 2e hands zul je die zomaar niet vinden trouwens. Maar voor €120,- incl btw kun je niet sukkelen...
b]--------------------------Reply van Johan V-------------------------------[/b]
Bedankt voor de tip!
En dat valt idd heel erg mee (zoals een hoop andere dingen voor de MGF, ik ben Italiaanse motorfiets prijzen gewend...)
Dat wordt een van de eerst volgende upgrades!



