Wat vinden jullie van deze F ?
Als je het een paar keer ziet, begin je het echt sportief en origineel te vinden. Leuk "aftermarket-kleureken", mijn gedacht, vooral in combinatie met het dak en de zwarte cupwielen.
Blijkbaar worden de remmen hier voorzien van stalen leidingen...t'wordt begot een rage in de MG-wereld.



