


is iedereen tevreden met zijn trophy?


Bruno schreefColonIk heb er dan wel geen, maar zou voor mijn volgende zeker ook voor een Trophy opteren, of misschien wel als er eens ééntje wordt aangeboden voor een appel en een ei, zal ik niet verzuimen mijn garage te vergroten.
Waarom ? Wel t'is een F ,waar in mijn ogen niks meer moet aan gebeuren, die standaard dus is, zoals ik zou willen dat mijn f is. Enkel een full-leather interieurtje en een andere luchtfilter en af is hij.
Anyway, welkom op het forum, en t'is jammer te moeten horen dat er weer een F'je dood is. Hou je het wrak trouwens bij ?
Ik heb in ieder geval deze topic wel even verplaatst naar algemeen....
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.