




Bruce schreefColonJe kan bij de RDW een kentekenplaat voor een dag aanvragen die eigenlijk bedoeld is om van je huis naar de RDW te rijden voor de keuring. maar er is geen controle of je ook werkelijk naar de RDW gaat. "even Apeldoorn bellen" verzekerd de auto op het chassisnummer en zou kan je dus volledig legaal de auto terug naar NL rijden.





mailman schreefColonIk heb de oude eigenaar uit de UK zo gek gekregen om hem naar mij toe te rijden in NL en voor de deur af te leveren. Vervolgens heb ik hem op het vliegveld gezet. Als je dat lukt, is het wel zo makkelijk

Carl schreefColonWaarop ie beslist dat de F toch geweldig rijdt, niet afgebroken mag worden en prompt rechtsomkeer maakt
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.