BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
mgf invoeren
  • Sigrid
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON za jun 17, 2006 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerken

mgf invoeren

door Sigrid » za apr 02, 2011 2:47 pm

Als je een f op het eiland gaat halen om hier te dieenn als donor.....afbraak dus.
    Dan kan ik die, als tax en mot in orde zijn, toch gewoon naar belgie rijden( en een stukje varen)?
    Met de engelse platen op en zonder dat die moet uitgevoerd zijn? Of zie ik het net wat te eenvoudig?
    een mga een bgt.....mgfle75
    Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

Re: mgf invoeren

door Andros » zo apr 03, 2011 1:36 am

Persoonlijk zou ik het risico niet nemen en gewoon even een auto ambulance naar het eilandje sleuren. Het rottige is namelijk dat je onverzekerd rond rijdt. Als je op dat moment een aanrijding veroorzaakt met letsel oid dan plukken ze je helemaal kaal. Ook wat andere zaakjes als verkeerde koplampen met "agent, hij verblindt mij" tot gevolg.

Regel een

Afbeelding

en sleur het F'je hierheen. Scheelt je waarschijnlijk een hoop papier rommel omdat je de auto als afbraak F'je wilt gebruiken. Hoef je em niet meer te schorsen, zit je niet met platen te rommelen etc etc :)
    De nachtspotter!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo apr 03, 2011 7:11 am

Je kan bij de RDW een kentekenplaat voor een dag aanvragen die eigenlijk bedoeld is om van je huis naar de RDW te rijden voor de keuring. maar er is geen controle of je ook werkelijk naar de RDW gaat. "even Apeldoorn bellen" verzekerd de auto op het chassisnummer en zou kan je dus volledig legaal de auto terug naar NL rijden.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Emile
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 725
    GeregistreerdCOLON do apr 20, 2006 8:29 pm
    MG'sCOLON MG TF 160
    WoonplaatsCOLON Zuidland, NL

door Emile » zo apr 03, 2011 9:24 am

Bruce schreefColonJe kan bij de RDW een kentekenplaat voor een dag aanvragen die eigenlijk bedoeld is om van je huis naar de RDW te rijden voor de keuring. maar er is geen controle of je ook werkelijk naar de RDW gaat. "even Apeldoorn bellen" verzekerd de auto op het chassisnummer en zou kan je dus volledig legaal de auto terug naar NL rijden.

het gaat om België, daar zijn de regeltjes anders als in NL
    2003 MG TF 160.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo apr 03, 2011 1:02 pm

Goed, ik dacht dat Nieuwerkerk in NL lag maar het is inderdaad Nieuwerkerken, niet goed gekeken.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Sigrid
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON za jun 17, 2006 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerken

door Sigrid » zo apr 03, 2011 3:02 pm

je mag hier in het apenlandje toch ook een papier laten opmaken door je verzekering om tijdelijk met een andere wagen te rijden, zolang er maar een geldige keuring is.
    allee , 3 jaar geleden toch
    een mga een bgt.....mgfle75
    Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

door Andros » zo apr 03, 2011 10:32 pm

Tja, dat is het em net. Je wil de auto halen als donor, moet dat per se rijden? Om kosten te sparen zoek je er gewoon eentje met een gescheurd blok waardoor je em voor een prikje als dood schroot kunt halen. Afhankelijk van welke onderdelen je nodig hebt kan dat behoorlijk schelen kwa kosten :)
    De nachtspotter!
  • mailman
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 220
    GeregistreerdCOLON za aug 15, 2009 9:21 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

door mailman » di apr 05, 2011 12:09 am

Ik heb de oude eigenaar uit de UK zo gek gekregen om hem naar mij toe te rijden in NL en voor de deur af te leveren. Vervolgens heb ik hem op het vliegveld gezet. Als je dat lukt, is het wel zo makkelijk
    MG F 1.8i VVC British Racing Green (2001)
    Volvo V60 D6 (plug-in hybrid) (2013)
    Skode Fabia Combi 1.2 TSI JD engineering tuned (2012)
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » di apr 05, 2011 9:26 pm

mailman schreefColonIk heb de oude eigenaar uit de UK zo gek gekregen om hem naar mij toe te rijden in NL en voor de deur af te leveren. Vervolgens heb ik hem op het vliegveld gezet. Als je dat lukt, is het wel zo makkelijk

Waarop ie beslist dat de F toch geweldig rijdt, niet afgebroken mag worden en prompt rechtsomkeer maakt :-)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • mailman
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 220
    GeregistreerdCOLON za aug 15, 2009 9:21 pm
    WoonplaatsCOLON Utrecht

door mailman » wo apr 06, 2011 7:23 am

Carl schreefColonWaarop ie beslist dat de F toch geweldig rijdt, niet afgebroken mag worden en prompt rechtsomkeer maakt :-)

Was dat maar zo, dan had ik niet een jaar later een F met een HGF en kort daarna een gescheurde kop :)
    MG F 1.8i VVC British Racing Green (2001)
    Volvo V60 D6 (plug-in hybrid) (2013)
    Skode Fabia Combi 1.2 TSI JD engineering tuned (2012)
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » wo apr 06, 2011 8:05 am

BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1