Ik vind die pookring echt wel iets hebben, maar wil het eerst in het echt zien.
Wat de quadringen betreft, ken je mijn mening. Ik vind ze zeker niet lelijk, maar vind bv. Erik zij opzet (weggewerkte randen) even mooi zonder, als met de ringen, maar das een kwestie van smaak. T'is vaak met optische mods hetzelfde, hoe minder...hoe mooier. Ik wil hiermee niet zeggen, hoe minder mods, maar hier en daar een accent,zonder te overdrijven kan veel mooier zijn, dan een overvloed van accenten.
Als ik uw foto's op het X-power forum dan weer bekijk vind ik het op uw F erg mooi staan, omdat het een geheel vormt met de andere chroom-accenten, dus in uw geval : zeer geslaagd.
Anyway, wat kostte die pookring, en zitten er inbusjes bij ? Is het gemaakt voor een F, of eerder toevallig +/- passend op een F ?
Tenslotte uw FTP-vraag : Je kan niet FTP'en naar de gallery, maar wel gewoon toevoegen in de root, wanneer je van de gallery functies gebruik maakt, ofwel effe doormailen naar één van de gallery-admins, waarna, uw foto's ineens op de juiste plaats worden gezet.
Wat mij trouwens opvalt, is dat je nog steeds niet voorkomt onder de "people"-dir, en dat voor een "die-hard" van het eerste uur, shame on you

!!