Steekas keering lek. Vervangen.... Druppels bleven: conlusie
karterpan lek. Gedicht. Druppels bleven: conclusie draadeinders te ver doorgeboord
dicht gemaakt. Druppels bleven.....
Tot overmaat van ramp kreeg ik weer oscillatie in mijn motor bij snel van geen naar volgas te gaan. Heb ik zelf maar de tank open gemaakt; wat bleek ? De slang die ze de laatste keer gebruikt hadden was ent te ruim voor de aansluiting. Probeer die maar eens dicht te krijgen met 3 bar druk erop. Heb ik maar een eigen slang in gemonteerd (die wel strak aansluit). F rijd weer als een zonnetje overigens ...
Nu mijn dilemma.. Ga ik nog (10x ?) terug met mijn auto voor de olielek, laat ik het hierbij, of probeer ik het hogerop (importeur? Bovag?), tref ik een schiking (gratis distributieriem vervangen ofzo?) Wat is jullie mening hierover ?
Ik heb er weinig vertrouwen meer in dat het goed komt. Ik verdenk zelf de keerring van de krukas... Als ik overigens de auto particulier had gekocht (voor €5000,- minder ofzo had ik er niets aan laten doen. Lekt ongeveer een halve liter per half jaar. Maar toch een hoop troep op de oprit en in de garage... Zijn er goede Belgische dealers in de buurt van Roosendaal ?
thnx...
---------------------------Reply van Johan V------------------------------
Klote zeg.....
Als ik dat zo allemaal lees, krijg ik ook spontaan jeuk....
Tsja...wat moet je daarmee, je zou het allicht kunnen voorleggen bij de Bovag, maar doe dat dan gelijk schriftelijk.
Misschien kunnen ze er wat mee...
Ik wil die van mij ook eens op de bank zetten....voor de zekerheid....
Waar kan ik dat het beste doen? (omg. Den Haag)
Laat ff weten wat de Bovag ermee doet...ben benieuwd.....
---------------------------Reply van Johan--------------------------------
Sander, misschien is er nog wat uit te halen, maar ik zou toch twijfels krijgen bij de kwaliteit van de gedane werkzaamheden.
Johan, ik heb van een andere F'er uit Den Haag gehoord dat in Leischendam een goede dealer zit.
Ik heb zelf goede ervaringen met garage Thomas in Alphen. Ze zijn vriendelijk, hulpvaardig en de chef werkplaats weet waar hij over praat.
Johan
---------------------------Reply van Johan V------------------------------
Is er al iets bekend, Sander?
---------------------------Reply van Sander------------------------------
Ik wil er vrijdag a.s. savonds naartoe (als de verkoper die em mij heeft verkocht er is) en hij een oplossing laten bieden.
Wellicht stuur ik er op aan dat ze voor onderdelen kosten mijn distributieriem vervangen en een beurt geven.
Als ik meer weet post ik het wel hier.
Sander