Ik heb vanaf vanmorgen een vreemd probleempje.
Het accu lampje springt aan na een 10-15 minuten rijden. Nadat de auto dan weer een tijdje is afgekoeld en ik start hem, dan is het lampje weer uit.
Spanning op de accu zonder lopende motor is 12,5V en met draaiende motor is het 13,8V.... dat is prima denk ik zo.
Ik heb nog niet gemeten wanneer het lampje brand, dat ga ik vanavond ff doen.
Maar ik dacht dat misschien iemand het bekend voorkwam?
Kan het misschien zo zijn dat de snaar te veel slipt zodat ie de accu bij hogere toeren niet goed oplaad? Hoe kan je eigenlijk een V-snaar het beste ontvetten? remmenreiniger erop spuiten?
Ik heb op meerdere plekken op het forum gelezen dat het aan de dynamo ligt, maar wat ik dan niet begrijp is dat het na afkoelen weer goed gaat







