Bij het starten wit/blauwe rook uit de uitlaat, koelvloestofpijl daalt snel en hij stottert bij het starten na even stilstaan.
Ik heb een half jaar geleden ongeveer hetlzefde gehad maar dan bleef men koelwater wel op peil en dit bleek uiteindelijk gewoon vuile benzine te zijn geweest.
Aan de olie kan ik nog niet direct iets verkeerd zien.
Ik heb de pakkingen al liggen sinds ik het een half jaar geleden al dacht te hebben.
Is dit iets wat je zelf kan doen? De kop zal gevlakt moeten worden veronderstel ik?
Als iemand tips of adresjes heeft rond Lier laat maar weten.
Ik moet ook met de MG gaan werken dus het moet vooruit gaan
Hoe erg is het om hiermee rond te rijden? uiteraard de temperatuur in de gaten houdend.
Groeten,
Jeroen

