




Bruno schreefColonWat voor wagen heb je (type, motor ... ?)


Remieme schreefColonBruno schreefColonWat voor wagen heb je (type, motor ... ?)
Geen Rotor, zou een vvc moeten zijn


Remieme schreefColonDan zou je toch een rotor moeten hebben

BlackFox schreefColonBenzinefilter verstopt, of ergens anders in de benzineleiding? Benzinepomp gaar?
Luchtfilter vol, of obstructie in de luchtaanvoer ergens?

BlackFox schreefColonRemieme schreefColonDan zou je toch een rotor moeten hebben
2001 mpi model toch niet meer? (net als TF?)


Bruno schreefColoninderdaad,, dit is een Mems3 model, met de 2 bobijnen op de kop. Geen rotor is dus geen definitie voor MPI.
Het gaspedaal, in inlaatlijn is een optie, maar ik zou eerder kijken naar de uitlaatlijn : Katalysator niet verstopt ?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.