



Ultimate schreefColonIk heb ook een hele fijne antenne, je kan hem in- en uitschuiven.
Van 11 naar 30 cm en erg goed ontvangst.
Ik zal hem een keertje opzoeken, stond op carfantasy.nl

D.B.C. schreefColonUltimate schreefColonIk heb ook een hele fijne antenne, je kan hem in- en uitschuiven.
Van 11 naar 30 cm en erg goed ontvangst.
Ik zal hem een keertje opzoeken, stond op carfantasy.nl
ok top, want ik heb ongeveer iets van 28 cm zonder dat het mn spoiler raakt




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.