door Kevin » ma maart 14, 2011 1:35 am
Bij mijn F lijkt het net of de voorruitverwarming niet goed z'n best doet. Er zit geen verschil in de stand tussen draaiknop naar links; de luchtstroom op de berijder, of knop omhoog; luchtstroom op het raam. Eerder heb ik hier niet op gelet, maar het viel mij ineens op. Kan het zijn dat er iets is losgeschoten achter de draaiknop of misschien een slang/buis die de lucht naar de roosters bij het raam moet brengen?
Ik heb al op het web gezocht maar kon niet echt iets vinden, op de kop in de auto ben ik ook niet veel wijzer van geworden...