


philipvanv schreefColonIk vond het het gemakkelijkst als de bumper eraf is en de plastiek in de wielkast minstens opzij geschoven. Als ik me niet vergis zijn het 3 bouten bovenaan en binnenin 1 aan de voorkant en 3 achteraan. Heb je al een vervangstuk? Ik heb nog een rechter voorscherm liggen...




Carl schreefColon:oops: Wat is uitrollen precies?

Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.