door Carl » wo maart 02, 2011 3:05 am
Graag jullie idee over het vervangen van een achterklep.
Eerst even de voorgeschiedenis:
M'n originele F achterklep is redelijk beschadigd geraakt door de montage van een bagagerekje.
Dat was al zo toen ik 'm kocht en tot nu toe had ik nog niets ondernomen om dat te regelen.
Ooit had ik de gelegenheid om een andere F achterklep op de kop te tikken voor een zacht prijsje, maar toen bleek ook daar een krasje in te zitten, zodat ze ook gespoten moest worden. maw : niets gedaan in deze 2e fase en de klep maar laten staan.
Recent voor niks een zwarte TF klep op de kop getikt. met een krasje, maar ja... ze zou toch gespoten moeten worden.
dan de hamvraag:
Wat zouden jullie doen?
- De TF klep monteren
- De andere F klep monteren (met derde remlicht)
Pro's en Con's
TF klep:
+ : iedereen blijkt ze mooier te vinden
+ : Ze heeft een soort spoiler-functie
- : ik vind ze op foto niet echt knap
- : het grote MG logo is minder smaakvol
F klep :
+ : origineel
+ : naar mijn idee zeker niet onknap
- : ?
Graag jullie opinie, zodat ik de 1999 LHD F waar sowieso een trophy spiler vooraan opkomt ook aan de achterkant kan opfrissen. Ik moet toch langs de spuiter voor de sporen van het vandalisme van vorige maand te laten uitwissen, dus wil ik gelijk een kofferdekseltje mee laten doen.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!