Als er voldoende belangstelling wil ik dat wel op me nemen.
Dus als je een set wilt ( meerdere is ook geen probleem ) laat het dan hier even weten.
Ik heb een mailtje naar B&G gestuurd ivm aantallen en korting.
Hans














Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.