Mijn voorste schijven zijn dus aan het einde van hun latijn, lijkt me een uitgewezen kans om te upgraden.
Wat mag/moet?
- 16" cup velgen moeten passen
- géén geperforeerde schijven
- gegroefde mag wel voor de keuring dacht ik?
- Bij voorkeur behoud van bestaande remklauw, indien andere moeten ze ook binnen mijn velgen passen
- AP's genieten eigenlijk mijn voorkeur, maar ik heb geen zin om gezeur te krijgen op de keuring vanwege spacers
Bedoeling is om meer bijtkracht en uithouding te krijgen natuurlijk
Wat zijn zoal de mogelijkheden?



