




Ultimate schreefColonGeen E10 voor mij.
Gelukkig was ik al van plan om 98 te gaan tanken

BlackFox schreefColonUltimate schreefColonGeen E10 voor mij.
Gelukkig was ik al van plan om 98 te gaan tanken
98 heeft geen nut op een F

.:bert:. schreefColon
Ivm het tanken: 98 van een bekend merk. Het kan tussen de oren zitten, maar voor die paar centen verschil ben ik liever zeker.


Ultimate schreefColonBlackFox schreefColonUltimate schreefColonGeen E10 voor mij.
Gelukkig was ik al van plan om 98 te gaan tanken
98 heeft geen nut op een F
... okeeee
Betere verbranding, en mogelijk iets zuiger rijden (niet met mijn rijstijl maar ok)

BlackFox schreefColon
Een F heeft geen pingelsensor, dus de ECU herkent geen verschil tussen 95 en 98 en zal er dus ook geen verbetering uit halen


Ian schreefColonBlackFox schreefColon
Een F heeft geen pingelsensor, dus de ECU herkent geen verschil tussen 95 en 98 en zal er dus ook geen verbetering uit halen
dan tank jij maar 95 en wij 98


ttdesign6 schreefColon@Ultimate: Doen we!
Verder blijf ik gewoon 95 tanken aangezien ik veel km's maak en de auto naast hobby ook voor het dagelijkse verkeer ingezet wordt. Benzine tanken is hoe dan ook centen afpakkerij! Hoogste tijd om eens een tank vrachtauto te verduisteren.
BOVAG heeft van uw klassieke MG geen technische gegevens.
Wij adviseren u om uw vraag neer te leggen bij MG Carclub Holland. Meer informatie kunt u nalezen op de internetsite: http://www.mgcarclubholland.nl.
Met vriendelijke groet,
BOVAG
*****************medewerker bemiddeling


Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.