maar als ik ze ga vervangen moet je ze dan aan bijde kanten vervangen
? en gaat het vervangen ook zonder hydrgaspomp (met vacuum ..ik vermoed van niet maar ik vraag toch hier maar eens je weet het maar nooit

? 
etienne schreefColonIk was bezig om mijn wielen om te leggen toen ik rechts achter constateerde dat de jointknuckle beschadigd was, de plastic kap lag gedeeltelijk uit de draagarm,ik ga ervan uit dat hij afgebroken is![]()
maar als ik ze ga vervangen moet je ze dan aan bijde kanten vervangen?
en gaat het vervangen ook zonder hydrgaspomp (met vacuum ..ik vermoed van niet maar ik vraag toch hier maar eens je weet het maar nooit)...



etienne schreefColondie site heb ik al doorgenomen




ErikB schreefColonGaat niet gaan zonder hydragaspomp.
ErikB schreefColonGewoon de druk wegnemen kan (!) voldoende zijn ....




Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.