


Bij een MGF ligt dit natuurlijk wat gevoeliger wegens de gekende problemen met de koppakdichting! 




Murphy schreefColonIk heb al meerdere maanden hetzelfde probleem en ben er nog steeds niet uit.
Omdat ik in de winter alleen maar korte stukjes rij (6 KM) schrijf ik ik eerste instanite de zgn smurrie toe aan condens. Maarrrr ik heb de laatste 3 maanden ook al 1 tot 1,5 liter koelvloeistof bijgevuld zonder dat ik lekkages zie.
Ik denk dat olie aflaten flushen en weer vernieuwen de beste manier is om de oorzaak op te sporen. Heb je daarna binnen de kortste keren weer water in de olie gaat het geld kosten.

Deze zijn toch niet afhankelijk van de koppakking en zijn er toch in geperst, of kan het te maken hebben met de verschillende uitzettingcoëfficiënt van ijzer en aluminium waardoor deze zijn los geraakt???.
?

Tandi schreefColonIk denk dat ze de pasbussen bedoelen waarmee de kop op het cylinderblok zit en niet de zuigerbusssen.


Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.