





vastzetten.
tiewrap rondom de knik, wlke de bocht open houdt.... later een kniestukje toegepast.
zo mogelijk vervangen, anders de kitspuit raadplegen.
klein drupje kit deed wonderen bij mij, maar dit hangt af van de plaats en hoeveelheid.

MGF_TV schreefColonGhost, bedoel je dat het water bij een hevige regenbui via de onderkant van de voorruit naar binnenstroomde? Die paravan, dat is toch het plastic stuk waardoor de ruitewissers naar boven komen hé





Ik weet dat het een oude posting is maar wilde jullie de uiteindelijke oplossing toch niet onthouden.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.