door Bruno » do feb 03, 2011 1:42 am
Heel jammer dat een weder entree op dit forum, op deze manier moet gebeuren. T'was een mooie auto, en eerlijk is eerlijk, ik dacht dat je deze al had weggedaan en ondertussen al Porsche reed. Anyway, hopelijk heb je er zelf en eventuele inzittende er niks aan overgehouden en dat is het gebleven bij blik schade en een eventuele deuk in het ego. Dat laatste zal je jezelf echter niet kunnen aansmeren, daar ijzel inderdaad velen parten speelden de laatste 2 dagen.
De wagen zelf dan, tja, dat behoeft geen commentaar, uiteraard zo total loss als maar zijn kan, zelf al was hij nieuw. Wellicht geraak je nog wel veel kwijt in onderdelen en hopelijk, komt je nieuwe droomauto er nu snel. Zelfs al is je volgende, een non-MG, toch heet ik je dan ook zeer welkom op evenementjes en uiteraard ...blijf dit forum zeker volgen.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer