Zondag 16 januari: Lek in ijzeren remleiding, wagen wordt naar garage gesleept
Maandag 17 jan: ik bel garage 's morgens om te zeggen dat er een gat in de remleiding zit, ze gaan proberen die dag nog te kijken waar het probleem zit en bellen mij dinsdag zeker terug!
woensdag 19 jan: Ik krijg in de namiddag telefoon: "de ijzeren remleidingen zullen vervangen worden, we zullen proberen het tegen vrijdag klaar te hebben"
Maandag 24 jan: Ik heb nog niets gehoord, ik bel even om te vragen of ze meer nieuws hebben. "De stukken waren nog niet binnen, we wachten daarop en beginnen er direct aan als we ze hebben."
Donderdag 28 jan: Ik bel nog eens om te vragen hoe het zit. "De wagen staat al omhoog, maar gaat donderdag niet meer klaar raken. Tegen vrijdag avond zal hij wel klaar zijn en dan bellen ze wel."
Vrijdag 29 jan: Hopend op een prettig antwoord bel ik nog maar eens: "sorry, het zal niet voor vandaag zijn, de mechanieker heeft in zijn hand gesneden en moest naar spoed, ik zet er zo snel mogelijk een andere mechanieker aan."
Dinsdag 1 feb: Nog altijd niets gehoord, ik bel dus nog maar eens.
Mevrouw aan de telefoon: "De wagen zal pas vrijdag klaar zijn"
Ikke: HUH?
Mevrouw aan de telefoon: "ja, wacht, ik zal even iemand anders geven"
Meneer aan de telefoon: "ja, ge moet da verstaan, met die extra problemen"
Ikke: Extra problemen?!?
Meneer aan de telefoon: "Onze mechanieker heeft een druppeltje naft aan de brandstofleiding gezien, dus die vervangen we ook even mee en we wachten daarop"
Ikke: Is het normaal dat herstellingen zomaar gedaan worden zonder eerst iets te laten weten?
Meneer aan de telefoon: "bwa, ja, we hebben u da inderdaad niet laten weten...Maar ik bel u zeker als hij klaar is"
Ikke (bijna aant koken): Kunt ge nu eens eindelijk zeggen wanneer ik om mijne auto kan komen?
Meneer aan de telefoon: "Misschien donderdag"
Ikke: Misschien?!? Ge kunt da nie zeker zeggen?
Meneer aan de telefoon:"nee, nie me zekerheid"
*gecensureerd*
Meneer aan de telefoon: "Ok, vrijdag kunt ge er om komen"
Bij deze ga ik dus niet meer naar deze garage gaan. Het is niet de eerste keer dat ze daar zo werken, ik heb het ermee gehad!





