


Kasper schreefColonIk denk dat ik het kastje eruit zou schroeven. 4 schroefjes en je bent er.
(2 bovenaan in de hoeken achter de klep en 2 op de hoeken van het scharnier)
Wel netjes terughangen zodat de klep weer goed sluit.
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.