Deze zou absoluut is moeten vervangen worden door een betere! Indien ja dan kan ik de zoektocht uitbreiden!
Alvast bedankt





Kasper schreefColonNou, ze zijn niet hetzelfde. Maar dat wil niet zeggen dat het niet past, immers het metaal eromheen is hetzelfde.
Attentiepunten:
1 Afdichting onderaan (de scheiding zit immers midden op de drempel van de deur) Daar zijn wat wijzigingen geweest ivm waterafvoer.
2 Afdichting bovenop de hoek van de A-pilaar, dit is afhankelijk van je type softtop (oud Mk1 of Mk2)
3 Afwerking in de hoek van de deurstijl boven het bovenste scharnier van de deur.
Ik betwijfel of er op dit moment nog meerdere uitvoeringen, immers de EPC verwijst telkens naar: CFE000981.
Effecten:
1. De nieuwe rubbers hebben meerdere gaatjes, oude geen, wat minder oude inkepingen.
2. Da's afhankelijk van je softtop, vroege Mk1's met naden in de lengterichting zie je niet zo vaak meer, daarvoor is de pasvorm wat minder.
3. Een dot kit is nodig voor de nieuwe afdichting, vroeger zat dat iets anders.
Ik hoop dat ik zo volledig ben.
, echter één vraagje daarover : Wat bedoel je met dot-kit?
Cagivist schreefColon...
Thx kasper voor de volledige uitleg, echter één vraagje daarover : Wat bedoel je met dot-kit?

Kasper schreefColonCagivist schreefColon...
Thx kasper voor de volledige uitleg, echter één vraagje daarover : Wat bedoel je met dot-kit?
Graag gedaan, Oeps m'n "vlaams"is aan het slijten.![]()
Gewoon wat zwarte automobiel kit gebruiken om het rubber vast te zetten.
ik ben mee nu Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.