Wat vind iedereen hier nou van?







Ian schreefColonBegin ook wat te twijfelen voor mijn stripes. Ergens is het ook een beetje te tjoening imo. No offence tot de leden die het al wel gedaan hebben







Ultimate schreefColonWat ik soms wel vet vind zijn die merkstickers op de zijkant van de auto, of op de deur.
Volgens mij heb ik er nog wel een plaatje van, zal ik even zoeken!



Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.