tevens wil ik dan gelijk het inlaattrajekt aanpassen met een 52mm tb en een sport luchtfilter.
welk merk voor de 4-2-1 is aan te raden ?
en welk merk luchtfilter ?
En waar te krijgen ? (let op ben hollander
(te besteden budget ongeveer €1500,-)



LEBLAR schreefColon52 mm tb bij de Elise shop of wachten totdat iemand er een te koop aan biedt. Dan wel snel zijn want waarschijnlijk ben je niet de enige die er op aast.




gesteld dat er keurig een standaard uitlaat en een katalysator achter zit
)

ErikB schreefColonAangezien het hier om een F gaat, zou ik zonder veel twijfelen voor een K&N 57i gaan, niets meer en niets minder.
Er een tijdje van genieten, en dan pas verder gaan met uitlaat of TTB.
Door alles stap voor stap te doen ervaar je 100% wat een bepaalde mod doet.
Dit geeft je ook de gelegenheid om tijdens de zomer op een event wat uitlaten te beluisteren. Er is immers wel wat verschil tussen een TF en een Milltek.


vanspeed schreefColonTjsa, probleem(pje) is dat er iets rammelt in de einddemper ...




Carl schreefColon-wat doen ze op de Belgische keuring hiermee? (gesteld dat er keurig een standaard uitlaat en een katalysator achter zit
)
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.