En of ze passen op een F zou natuurlijk ook handig zijn

Ik vind alu pedalen wel thuishoren in een sportwagen, maar de meesten die je tegenkomt zijn van die lelijke johnny gevallen. Heb deze irl gezien op de kempenrit en vond ze schitterend subtiel.






Ian schreefColonDunno, heb WRC eronder steken en die zijn ook best goed. Je kunt ze ook in zwart spuiten

BlackFox schreefColonWelk deel van "lelijke johnny gevallen" verstond je niet?

ttdesign6 schreefColonBenny's pedalen zijn al zwart nu, op eentje na. Denk dat hij voor zilveren gevalletjes wil gaan
Ian schreefColonEdit: heb die van mij vergeleken met die van je foto. Veel verschil zie ik er niet in. Die van de foto hierboven zien er meer afgeleefd uit en that's it.



ErikB schreefColonStel dat je partnumber en leverancier vindt, dan ben je nog niet zeker dat ie zomaar uitwisselbaar is.






Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.